۱۳۸۸/۰۴/۰۱

پاسخ به یک ناشناس!

سلام،
دوست عزیزی با مطالعه مطلب «پيش بينی حضرت امير از شرايط امروز ايران» در این وبلاگ، در وبلاگ خود پاسخی تحت عنوان «هر روایتی مفسر عالم می خواهد، اشتباه در تفسیر خیانت به آن هاست» به آن داده بودند و از من خواسته بودند که نظرم را بنویسم.

از بررسی شما که همراه با نکته سنجی و ظرافت بود متشکرم. منتها باید چند نکته را به شما گوشزد کنم که با احساسی که با مطالعه نوشته های شما از نوع تفکرتان پیدا کرده ام، بعید می دانم باعث رنجش خاطر شما دوست ناشناس گردد:
1. مطالب بلاگ مرا ملاحظه کنید. به جرأت می گویم هرگز خبری خلاف واقع، بدون منبع و یا دروغ در آن درج نکرده ام. در مورد این مطلب نیز، بدلیل سابقه ای که از مطالعه نهج البلاغه داشتم آنرا درج نمودم.
2. این مطلب و 95 درصد مطالب وبلاگ من به جانبداری و یا تخریب فرد یا افرادی نبوده و صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد. من ربط دادن این مطلب را به هر یک از جریان های سیاسی به خواننده واگذار کردم.
3. نظر شخصی من (که هرگز قصد انتشار آن را نداشته ام) این است: حکومت ایران، حتی اگر به آن حداقل بیان شده در صدا و سیما استناد کنیم، با توسل به زور و خونریزی تمایل دارد قدرت خود را حفظ کند و این مصداق بخش «مباد كه حكومت‏خود را با ريختن خون حرام تقويت كنى» می باشد. این جمله را به هیچ وجه نمی توان به گروه یا جریان دیگری مرتبط کرد.
4. به جرأت می گویم که 50 درصد کتابهای مهدویت را مطالعه نموده ام و تا کنون مطلبی در مورد شال سبز دجال نشنیده ام. شما نیز در گناه این شایعه پراکنی شریک نشوید!
5. از نظر من مظلوم کسی است که جهت دفاع از حق خود قدرتی جز توکل به خداوند ندارد.
6. ولایت امام علی را با ولایت آقای خامنه ای مقایسه نکنید. ولایت حضرت علی(ع) از جانب پروردگار و رسولش به وی اعطا شده، ولی ولایت آقای خامنه ای به طور غیرمستقیم با رأی مردم و البته با زیر پا گذاشتن قانون اساسی اعطا گردیده است. (آقای خامنه ای در حالی به رهبری برگزیده شد که هنوز شرط مرجعیت از قانون اساسی حذف نشده و ایشان فاقد این شرط بود.)
7. از تو حرکت، از خدا برکت. انتظار برای ظهور یعنی فراهم کردن زمینه ظهور. توکل به تنهایی کافی نیست.
8. پخش کردن شایعات عملی مذموم است و شما هم می دانید که شایعه پراکنان دوست هیچکداممان نیستند.
9. من دوستی آمریکا را تأیید نمی کنم. در دشمنی وی نیز شکی ندارم. ولی اولاً دشمنی آمریکا با ایران در حد دشمنی انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و تقریباً همه کشورهای خارجی (حتی لبنان و ونزوئلا) است که به منافع خودشان بیشتر از منافع ما می اندیشند. گرچه به عقیده بسیاری این دشمنی نیست، بلکه وظیفه عادی یک حکومت برای حفظ منافع خود به هر قیمت می باشد. دوماً وقتی با توجه به دستگیری مجروحان در بیمارستان ها، سفارتخانه های کشورهای خارجی درب های خود را به روی مجروحان می گشایند ولی بسیج راههای منتهی به این سفارتخانه ها را می بندد، چه بگوییم؟ آیا سفارتخانه های همین به اصطلاح دشمنان باید از بیمارستان های کشور خودمان امن تر باشد؟
10. اگر انگلیس خبیث است، اگر اروپا دخالت می کند و شر به پا می کند، چرا سفارت آنها را مثل آمریکا تعطیل نمی کنیم؟ چرا در حضور سفیر انگلیس به کشورش توهین می کنیم؟ این چه دیپلماسی است؟
11. کاش منبع را هم نقل می کردید!
ممنون از دقت نظر شما.

۲ نظر:

  1. سلام خدمت دوست خوبم مسعود
    آقا ما هم کمکی حرفیدیم !!!

    http://www.d1rooz.blogfa.com/post-3.aspx

    موفق باشی

    پاسخحذف
  2. سلام
    آقا مسعود هدفت از اين كارها چيست ؟به كجا مي روي؟چه مي خواهي؟قانون شكني؟بي احترامي به 40000000 ميليون راي؟فكر نكن همه 13000000با تو موافقند نه اينطورنيست.چرا حرف هاي دشمنان اين كشور را ميزني وتكرار ميكني؟تو طرفدار آمريكا واسرائيل هستي؟عزيز بنيانگذار انقلاب ما چه گفت؟ ايشان فرمودند:تا زماني كه دشمن بر عليه ما حرف ميزند خوشا به حال ما واي به روزي كه تعريف ما را بكند .من از كارهاي شما وامثال شما مي فهمم ما خيلي قوي هستيم وانتخاب ما هم خيلي با اقتدار صورت گرفته ...و آقاي احمدي نژاد هم از بهترين رئس جمهورهاست وبه به رئيس جمهور ما افتخار مي كنيم. وشما وامثال شماها و قويتر از شما يعني آمريكا و اسرائيل روزي پشيمان مي شوند.همانطوريكه شدند جواب بده

    پاسخحذف