۱۳۸۷/۱۱/۰۸

انتشار imgal-0.8.1 با پشتیبانی از زبان پارسی

نسخه 0.8.1 پروژه imgal با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله پارسی در SourceForge منتشر گردید. افزوده شدن امکان غیرفعال کردن بخش جست و جو (که بار زیادی بر سرور وارد می کند)، چند زبانه بودن، امکان تعیین زبان اصلی و همچنین امکان غیرفعال کردن امکان انتخاب زبان دلخواه توسط کاربر از جمله ویژگیهای افزوده شده در این نسخه از برنامه است. لازم به ذکر است تاکنون فقط زبان پارسی و انگلیسی به آن افزوده شده است که افزودن زبان های دیگر به راحتی امکان پذیر است.

imgal یک برنامه تحت وب، جهت مدیریت و نمایش فایلها و تصاویر می باشد که بدون نیاز به هرگونه پایگاه داده اجرا می شود. با نصب این برنامه (که شامل آپلود کردن تعدادی فایل کم حجم بر روی سرور و تغییر تنظیمات موجود در فایل config.ini.php می باشد) در سایت اینترنتی خود، قابلیت به اشتراک گذاشتن تصاویر و فایلهای خود با بازدیدکنندگان در یک محیط زیبا را خواهید یافت.

پیش بینی صورت گرفته برای نسخه بعدی این پروژه، امکان پشتیبانی از تم (Theme)های مختلف و بهبود کدهای HTML و استفاده از CSS می باشد. همچنین در درازمدت، قابلیتهای بیشتری جهت مدیریت فایل ها با استفاده از JavaScript و همچنین امکان تعریف و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی به آن افزوده خواهد شد.

صفحه پروژه در SourceForge

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر