۱۳۸۶/۰۱/۲۴

معرفی سرویس تبلیغاتی ایرانی

سلام
امروز اومدم تا یه شیوه جدید تبلیغات در اینترنت رو بهتون معرفی کنم. البته اصل این عمل شیوه جدیدی محسوب نمی شه، ولی با این وجود این اولین باریه که یه شرکت ایرانی اقدام به انجام این کار کرده. اگه با سرویس AdSense و AdWords گوگل آشنا باشید می دونین که این سرویس ها بدون انجام تشریفات و در عرض چند دقیقه اقدام به تبلیغ سایت شما در سایت هایی که برای این نمایش تبلیغات دیگران ثبت نام کرده اند و یا نمایش تبلیغ دیگران در سایت شما می کنند. بنابراین شما لازم نیست که برای یافتن کسانی که در سایتتان تبلیغ کنند و یا یافتن سایت هایی که مایل باشند تبلیغ شما را در سایتشان قرار دهندوقت و هزینه صرف کنید و همچنین پای شما را از چانه زدن بر سر قیمت های غیر استاندارد و کلی مسایل دیگر بیرون می‌کشند. و البته اگر صاحب سایت باشید بر اساس میزان کلیکی که بر روی تبلیغی که از طریق این سرویس در سایت خود قرار داده‌اید پول دریافت می‌کنید. یعنی به بیان ساده این سرویس‌ها نقش دلال را بین شرکت‌ها و نمایش‌دهندگان تبلیغات بازی می‌کنند.
و اما شرکت ایرانی که اقدام به این کار کرده است شرکت پیغام همراه و بانک اطلاعات طلای ایران است که سرویس خود را در آدرس: http://www.i30t.com (لطفا جهت ورود به سایت ذکر شده از قسمت سمت چپ صفحه زیر بخش نظرسنجی و آمار، این سایت را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید، این عمل باعث می‌شود 10 تومان به حساب من واریز گردد!) راه‌اندازی نموده است. با مراجعه به این سایت و ثبت‌نام در آن می‌توانید کد جاوا اسکریپت تبلیغات را جهت قراردادن در سایت یا وبلاگ خود دریافت نموده و یا اقدام به سفارش آگهی جهت درج در سایت‌های عضو نمایید.
این سایت به ازای هر کلیکی که بر روی لینک تبلیغات در سایت شما صورت پذیرد مبلغ 100 ریال به حساب شما واریز و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات شما در سایت دیگران انجام شود (درصورت ثبت تبلیغ) مبلغ 250 ریال از حساب شما کسر می‌کند. شما می‌توانید چند تبلیغ برای سایت و یا سایت‌های خود با عناوین و متن‌های متفاوت ثبت کنید. پس از رسیدن موجودی حساب شما به بیست هزار تومان نیز می‌توانید درخواست واریز مبلغ را به حساب بانکی‌تان ثبت نمایید.
تبلیغاتی رو هم که من در وبلاگم قرار دادم می‌تونید در سمت چپ صفحه زیر نظرسنجی و آمار مشاهده کنید. (البته اگه کلیک هم بکنید که دعاگو خواهم بود!)
فعلا با اجازه...

۳ نظر:

  1. salam.mamnoon.hameye sitaro javab nemide.vali haminghadram khobe.take care

    پاسخحذف
  2. Salam
    Man taze ba siteun ashna shodam
    kheily mataleb jalebi darid

    پاسخحذف
  3. Salam
    Man taze ba sitetun ashna shodam
    kheily mataleb jalebi darid

    پاسخحذف