۱۳۸۸/۰۵/۳۱

به تحریم پیامک پایان دهید

من نمی دانم چنین فکر مشعشعی به ذهن چه کسی خطور کرد؟ چرا باید این ابزار بی همتای اطلاع رسانی را به دلایل واهی و غیرمنطقی کنار بگذاریم و در نتیجه آن به تجمعات چند صد نفری بسنده کرده و بی اطلاعی نزدیکانمان از اتفاقات تازه و برنامه های جنبش را تحمل کنیم؟ چرا از پیامک در راستای اهداف سبزمان استفاده نکنیم؟ به نظر شما تحریم پیامک نیز مانند تحریم انتخابات (که چند سال پیش نقل محافل بود) زائیده ذهن کودتاگران نیست؟ ما می توانیم با استفاده از پیامک براحتی اخبار و اعلامیه ها و همچنین برنامه تجمعات را به یکدیگر اطلاع دهیم. در حالیکه عدم استفاده از آن ضرر چندانی را متوجه حکومت نمی کند. اگر هم فکر می کنید که بوسیله پیامک ردیابی و دستگیرمان می کنند باید به عرض برسانم:
گر امر فتد که مست گیرند / در شهر هر آنکه هست گیرند

۱ نظر:

  1. من هم با قطع تحریم پیامک موافقم و نظر شما حتی ارزش لینک شدن در بالاترین رو داره... اما انگار اکثریت بالاترین یه چیز دیگه فکر میکنن! در ضمن من به وبلاگ شما سر زدم در جواب نظر شما در مورد لینک «ضررهای روزه» که شما نوشتین: «ای اهل ایمان، روزه برای شما بهتر است، اگر می دانستید.
    با احترام به شما دوست عزیز که نظرتون رو بیان کردید، به هر حال دانش پزشکان و دانشمندان هنوز ناقص است و مسلماً به دانش و علم خداوند نمی رسد. پس انسان عاقل ترجیح می دهد که از فرد داناتر پیروی کند.» .... البته روزه فواید بسیار بالاتری داره و این لینک جز دروغ پراکنی بیش نیست چون منابع لینک هم قابل اعتماد نیستن... در این لینک فواید روزه را به صورت علمی توضیح داده ام و خوشبختانه علم انسان به جایی رسیده که فواید روزه رو کشف کنه... با سپاس... لینک فواید روزه: http://balatarin.com/permlink/2009/8/23/1719916

    پاسخحذف