۱۳۸۸/۰۶/۱۹

گفتم: مردک کمونیست نجس را که بازرسی نمی کنید!

سلام،
دیشب بعد از مدت ها توفیق دست داد تا با همسرم به حرم مطهر امام رضا مشرف شویم. خوب با توجه به اینکه ورود بدون چادر (البته خوشبختانه برای خانم ها!) به حرم ممنوع است، همسرم یک چادر توری همراه خود برداشت و نزدیک ورودی حرم سرش کرد. من از بازرسی آقایان وارد شدم و پس از سلام، منتظر ورود همسرم از قسمت بازرسی خانم ها شدم. بعد از پانزده دقیقه انتظار بالاخره همسرم آمد و هنگامی که علت تأخیرش را سؤال کردم گفت که مشکل چادر نازکش بوده و بازرسان از دیده شدن کف دستهایش از زیر چادر هراسان بوده اند! در آخر هم با تعهد اینکه دستهایت را زیر چادر نبری اجازه ورود به او داده اند! (نتیجه: دیده شدن مستقیم دستها اشکال ندارد، ولی از زیر چادر گناه دارد!)
پشت پرده قسمت بازرسی زنان رفتم و فریاد زدم: «مردک کمونیست نجس غسل واجب (اینها را نگفتم: زنباره کوکائینی مارکسیست دیکتاتور ...) را بدون بازرسی و با کفش به حرم راه می دهید، آنگاه ورود یک مسلمان که به احترام آقایش چادر به سر کرده است را منوط به بازرسی بدنی و اعمال نظرات شخصی کرده اید؟»
... چند لحظه ای سکوت مطلقی در بازرسی خانم ها که همیشه صدای جیغ از آن بگوش می رسد حکمفرما شد. زیارت لذت بخشی بود!

۵ نظر:

  1. آقایان و خانم های محترم!!! كامنت گذار! حق ندارید این گونه كامنت هایی كه نشاندهنده ی شخصیت و سرشت ناپسندتان است اینجا بگذارید. بنده سكولار هستم ولی دلم نمی‌خواد كسانی كه نوشته ها و عقاید یك فرد مذهبی به مذاقشان خوش نمیاد، كسی رو به خاطر عقیدش اینگونه مورد ناسزا قرار دهند. شرم برشما...

    پاسخحذف
  2. ادب مرد به ز دولت اوست و از کوزه همان برون تراود که در اوست - به نظر من خیلی کار بزرگی کردید

    پاسخحذف
  3. من حقیقتا متوجه نشدم!
    یعنی شما واقعا فکر میکنید این حرفهایی که زدید درست بوده؟
    برای درک میزان اشتباهتان شاید بد نباشد نگاهی بکنید به الفاظ نامناسبی که عده ای دیگر برای خود شما بکار بردند. آیا آنها را توهین تلقی نمیکنید؟

    برایم جالب ات که دوستان نازنینی در رد توهین به شما (به درستی) اینحا نوشتند ولی اشاره ای به نفرت و توهین و نادانی که در کلام شما موج میزند نکردند.

    آقای چاوز هم همه میدانند که چطور فردی هست، حتما فکر نمیکنید که خودش میخواسته بودر پابوس! حضرت! این آقا را برای اجرای نمایش بردند و الا خودش چه میداند این حضرت!‌کی هست یا چی هست.
    دادی اگر داری و اینقدر هم که شجاعت داری برو فریادش را سر مسببش بزن!

    پاسخحذف
  4. البته كه نویسنده ی این نوشته با توجه به ناسزا به كمونیست ها (باز هم افرادی با طرز فكر متفاوت با نویسنده ی مذهنبی این بلاگ) كار ناپسندی كرده. ولی درست نیست كه كسانی بیایند و چنین عبارات نادرستی رو در مورد ایشان و همسرش به كار ببرند.

    این كامنت های توهین‌آمیز نشانه ی تفكر به شدت مردسالارانه ی این افراد است.

    مرسی ناشناس جان بابت یادآوری...

    پاسخحذف
  5. آقا دست مریزاد به غیرت و شرف وطن پرستانه ات. ان شاء الله خیر دنیا و آخرت نصیب شما و همه هم میهنان شجاع ما بشود در این ایام مبارک

    پاسخحذف