۱۳۸۸/۰۴/۱۸

کلید ارسال به بالاترین در مرورگر وب شما

سلام.
حتماً تا بحال برایتان پیش آمده است که بخواهید صفحه ای را به بالاترین ارسال کنید ولی بدلیل زحمت داشتن آن از خیر ارسال و امتیازات مثبت آن گذشته باشید. سخت بودن کپی پیست آدرس، عنوان و توضیحات یک صفحه در بالاترین باعث کندی کار شما می شود. این موضوع برای خود من هم صادق بود تا اینکه امروز به این فکر افتادم تا این Bookmark از نوع جاوا اسکریپت را طراحی کنم تا با افزودن آن به مرورگر وب خود، هر صفحه ای که باز می کنید را به راحتی به بالاترین اضافه کنید. برای استفاده از آن لینک زیر را به نوار بوک مارک خود (در فایرفاکس) یا به Favorites خود (در اینترنت اکسپلورر) بکشید:

Share on Balatarin

پس از این کار، در صورتیکه قبلاً به بالاترین وارد شده باشید، با مشاهده هر صفحه وب جذاب می توانید روی این بوک مارک کلیک کرده و در پنجره جدید، مشخصات لینک خود را تکمیل نموده و آن را به آسانی به بالاترین ارسال کنید.

۵ نظر:

  1. Ba salam,


    Masoud jan man account Balatarin
    .nadaram

    Lotf konid link zir ra be balatarin ezafeh konid:

    http://video.google.com/videosearch?q=animal+farm+movie&hl=en&emb=0&aq=0&oq=animal+farm#

    پاسخحذف
  2. ممنون بابت این لینک
    خیلی به دردم خورد. مرسی

    پاسخحذف
  3. سلام
    ایران بالاترین فیلتر شده است . ما چطور می توانیم به وب لاگمان در تویتر word press مطالبمان را به بالاترین بفرستیم . من عضو بالاترین هم هستم . اگه راهنمایی نمائید ممنونم

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز. من تقریبا روزی 1 الی 2 ساعت توی سایت بالاترین هستم. خیلی دوست دارم که بتونم عضو شم و لینک ارسال کنم اما متاسفانه دعوتنامه میخواد. از چند نفر از کاربرای فعلی هم درخواست کردم که برام دعوتنامه بفرستند ، اما گفتند ندارند. لطفا اگر شما امکان ارسال دعوتنامه رو دارید و البته مایل هستید برای بنده یه دعوتنامه ارسال بفرمایید و اگر خیر ، در صورتیکه که می دونید دیگه از کجا میشه دعوتنامه پیدا کرد بهم خبر بدید. خیلی خیلی ممنون میشم.
    man4us2day@yahoo.com
    http://iratheists.blogspot.com/

    پاسخحذف
  5. man4us2day@yahoo.com

    براتون ارسال شد

    پاسخحذف