۱۳۸۸/۰۵/۰۳

کیهان دروغگو در 216 صفحه

سلام.
می خواستم پستی راجع به اینکه «چرا باید از نامه مجلس خبرگان خوشحال باشیم؟» منتشر کنم که این ایمیل به دستم رسید. ترجیح دادم هر دو را با هم در اختیار خوانندگان قرار دهم.
اما واقعاً «چرا باید از نامه مجلس خبرگان خوشحال باشیم؟»
1. مجلس خبرگان 86 عضو دارد. حمایت تنها 50 نفر از اعضای آن از آقای خامنه ای و ... حداقل به معنای مخالفت مسلم 36 عضو آن با وی می باشد.
2. انتشار نامه ای از مهمترین مجلس منتخب ملت بدون اسم و امضاء، شرایط بحرانی کشور در رأس هرم قدرت را تأیید می کند.
3. این نامه نشان از تحرکات برخی از اعضاء از جمله آقای هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان جهت تغییر در رهبری دارد.
4. امیدوارم تغییری در راه باشد. چرا که به نظر من این نامه توسط برخی از اعضای مجلس خبرگان نوشته شده تا درصورت اعلام تغییر رهبری و در نتیجه کودتای نظامی توسط سپاه و حامیان خامنه ای، جان امضاءکنندگان در امان باشد.
5. تعداد 50 امضاکننده عجیب است! منظورم این است که چرا تعداد امضاءکنندگان چنین عدد رندی است! این امر در کنار بی نام و امضاء بودن نامه، احتمال فرمایشی بودن نامه را تقویت می کند. آدم یاد آمارهای وزارت کشور از انتخابات می افتد.
6. من پس از شنیدن نامه در خبر ساعت 14 روز جمعه با خودم گفتم: پروژه حذف هاشمی رفسنجانی کلید خورد! اما پس از کسب اطلاعات بیشتر متوجه شدم که این نامه پس از تلاش های مستمر 2 عدد یزدی و یک عدد جنتی منتشر شده است. و انتشار چنین نامه ای از سوی مجلس خبرگان بر اثر فشار این مثلث را باید حتی به فال نیک گرفت.

در ضمن، چه دل خوشی داشتیم زمانی که قبل از انتخابات با همسرم در خیابان ها فریاد می زدیم: سلام بر سه نور چشم حسین، خمینی و خامنه ای، میرحسین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر