۱۳۸۸/۰۳/۲۵

روش جدید داون کردن سایتها

با سلام
این روش ویژه دارندگان سایت است که با اعمال ترافیک بسیار جزئی بر روی سرورشان باعث اختلال در عملکرد سایت های مورد نظر خواهد شد. برای استفاده از این روش کافیست یک سایت با قابلیت پشتیبانی از php با حداقل امکانات داشته باشید. ضمناً طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شده است که سایت فارس نیوز در صفحه اصلی خود اقدام به حمله به سایت هایی چون قلم نیوز و بالاترین می کند. لذا از روش های قبلی پایین آوردن سایت ها استفاده نکنید که به صورت غیر مستقیم باعث پایین آمدن سایت های خودمان خواهد شد.
  1. فایل را از آدرس: http://www.gheysari.com/dos.zip داون لود نمایید.
  2. فایل زیپ شده شامل یک فایل php است، آنرا در کامپیوتر خود باز نموده و محتوای متغییر own$ که برابر gheysari.com می باشد را به نام دامنه خود تغییر دهید.
  3. فایل php را درسایت خود قرار دهید.
  4. با استفاده از آدرس gheysari.com/dos.php (بخش gheysari.com را با نامه دامنه خود عوض کنید) فقط یکبار فایل را فراخوانی کنید.
  5. درصورتیکه پس از اجرا خطای تجاوز از حداکثر زمان اجرای مجاز دریافت می کنید: اگر به تنظیمات سرور دسترسی دارید، maximum_execution_time را برای php خود روی ماکزیمم ممکن تنظیم کنید. اگر دسترسی به تنظیمات ندارید کافیست تعدادی از خطوط مربوط به تعریف آرایه sites را پاک کنید تا تعداد کمتری از سایتها فراخوانی شوند.
  6. اگر در حین اجرای برنامه Warning دریافت نمودید به دلیل داون بودن برخی از سایت ها می باشد و موضوع مهمی نیست.
  7. کار تمام است. اکنون می توانید پنجره خود را بسته و به کارهای دیگر مشغول شوید. سرور شما ترافیک زیادی را به سایت های مورد نظر اعمال خواهد نمود و باعث داون شدن آنها خواهد شد.

متشکرم، به امید پیروزی.

۲۰ نظر:

  1. سلام

    ما که سایت نداریم و لی adsl که داریم، اگر کدی باشه که ما هم بتونیم اون رو اجرا کنیم، می تونیم کمک قابل توجه بکنیم.

    پاسخحذف
  2. سلام مسعود
    ممنون
    سعی کن یک پکیژ درست کنی کامل همراه کد خودت منظورم فقط یک exe فایل.

    پاسخحذف
  3. سلام مسعود
    ممنون
    سعی کن یک پکیژ درست کنی کامل همراه کد خودت منظورم فقط یک exe فایل.

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز...اینجوری امار خودتو بد دادی...کاش anon بودی. مواظب هویتت باش.

    پاسخحذف
  5. دوستم کد را اینکریپت کن که در ضد خودمون استفاده نشه

    پاسخحذف
  6. دوست عزیز اون حالت قبی هم مشکلی نداشت چون سایت هایی که فارس نیوز ای فریم کرده در ایران فیلتر هستند و فشاری به سرورشون نمیاد ولی اگه خارج از گشور این کار را انجام دهند مشکل ساز میشه

    پاسخحذف
  7. دوستان اینو تو بالاترین بزنید. تیم امنیای آشیانه داره با حکومت محمود احمدی نژاد واسه خرابکاری در سایتهای طرفدار موسوی همکاری میکنه

    پاسخحذف
  8. Mer30, Damet garm, Hala begoo ke in code che kar mikone? Che tori hast ke roo servere khodam kheili bar ijad nemikone, Vali roo target bar ijad mikone?

    پاسخحذف
  9. Rasti, begoo ke che tori az barname kharj besham, Aya bayad code ro az roo server bardaram?

    پاسخحذف
  10. You do not have permission to access http://liars.itgo.com/dos.php

    Data files must be stored on the same site they are linked from.

    این چه خطاییه سرور من میده؟

    پاسخحذف
  11. می‌شه اسکریپت رو به صورتی‌ تغییر بعدی که بشه از روی لوکال استفاده کرد؟

    اینجوری ما خارج نشین‌ها می‌تونیم
    wamp
    رو نصب کنیم و این اسکریپت رو رون کنیم


    همین الان هم مشخصات شخصی‌ خودت را بردار

    پاسخحذف
  12. سلام دوستان
    - در مورد کدی که افراد عادی بتوانند اجرا کنند در تلاشم که تولید کنم و بزودی در همین سایت قرار داده خواهد شد.
    - اینقدر در این مدت فیلم و عکس مرا مزدوران اطلاعات گرفته اند که نیازی به ناشناس بودن نیست!
    - این کد در فواصل زمانی کوتاه یک درخواست کوچک به سرور مقصد ارسال میکند و باعث شروع پردازش در سرور مقصد می شود. بدلیل اینکه اسکریپت منتظر پاسخ سرور نمی ماند و ارتباط را قطع میکند، لذا بار زیادی در سرور شما ایجاد نمی کند ولی روی سرور مقصد بار پردازشی ایجاد می کند.
    - برای متوقف کردن آن کافیست کد را از سرور بردارید.
    - دوست عزیز مالک liars.itgo.com: سرور شما فراخوانی اسکریپت را از خارج پشتیبانی نمی کند. این بدلیل روش بکار رفته در اسکریپت برای جلوگیری از متوقف شدن آن بدلیل زمان اجرای بسیار طولانی است.
    - برای نصب اسکریپت بر روی wamp نام دامنه خود را localhost در نظر بگیرید و بقیه مراحل را دنبال کنید.
    متشکرم.

    پاسخحذف
  13. سلام

    من كد رو كه نگاه كردم متوجه نشدم چطور ميتونه بار روي سرور تارگت ايجاد كنه چون سايتهاي تارگت فقط يك مرتبه فراخواني ميشوند و هيچ لوپي براي اينكه مرتب فراخواني بشوند وجود ندارد. لطفا راهنمايي كنيد كه كجا را اشتباه ميكنم.

    پاسخحذف
  14. ليست سايت دولتي روسيه:
    www.kremlin.ru/eng/sdocs/themes.shtml
    www.gov.ru/main/page8.html
    www.kremlin.ru/eng

    پاسخحذف
  15. لطفا ليست سايتها براي خارج وداخل ايران مشخص شود اجلاس شانگهاي در روسيه در حال برگزاريست.

    پاسخحذف
  16. راهنماي تنظيمات مرورگرهاي مختلف جهت رفرش اتوماتيك و غير دستی را نيز پيوست نماييد
    با تشكر

    پاسخحذف
  17. با سلام.
    - اگر دقت کنید اسکریپت در هر بار اجرا، با تأخیر کوتاهی مجدداً خود را از طریق آدرس URL فراخوانی می کند و به همین دلیل نیازی به حلقه LOOP نمی باشد. در صورت استفاده از حلقه LOOP اسکریپت به مدت طولانی اجرا شده و باعث توقف آن توسط سرور خواهد شد. در حقیقت حلقه LOOP را با یک کلک رشتی (!) شبیه سازی کردیم. این روش از ابداعات خودم است و از آن در پروژه های تجاری استفاده و به صورت موفقیت آمیز آزمایش کرده ام.
    - نیازی به رفرش اتوماتیک نمی باشد و تنها با یک فراخوانی آدرس، کار ادامه پیدا می کند و حتی می توانید براوزر خود را ببندید.

    پاسخحذف
  18. سايت دولتي روسيه را پايين بكشيم، فارس نيوز و رجانيوز كافي نيست

    فارس نيوز و رجانيوز كافي نيست ، هم اكنون احمدي نژاد در روسيه است ، روسيه حامی احمدي نژاد و به قولی باني جريانات اخير است ، با از كار انداختن سايت دولت روسيه اعتراض خود را به گوش جهانيان برسانيم: ليست سايتهای دولت روسيه: www.kremlin.ru/eng/sdocs/themes.shtml www.gov.ru/main/page8.html www.kremlin.ru/eng ابزارهاي كمكي: براي اينترنت اكسپلور ورژن هفت و هشت: download.cnet.com/AutoRefresher-for-IE/3000-12512_4-10062693 براي فايرفاكس(همه ورژنها): https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7606 براي فايرفاكس(ورژن 1.5 تا 3.0): addons.mozilla.org/en-US/firefox/downloads/latest/115 مطالب مرتبط: blog.gheysari.com balatarin.com/permlink/2009/6/15/1620250 اهل فن اين مطلب را تكميل و منتشر كنند

    پاسخحذف
  19. عزیز جان
    دستت درد نکه.
    لطفا اگر می دونی نرم افزاری هست که با ریفرش کردن صفحه سایت و اضافه کردن ترافیک ,به اون حمله داس کرد لطفا راهنمایی کن .


    مرسی

    پاسخحذف
  20. سلام عزيزم
    اميد وارم حالت خوب باشه
    چرا به جاي اين كارها دست به دست هم ندهيم كشورمون را نسازيم عزيزم تو مي توني به جاي اين كارهاي منفي به روش هاي مثبت براي آباداني ايران عزيز فكر كني چرا از ميان اين همه راههاي خوب داره با ميهن و مردم خودت مبارزه مي كني عزيزم راي تو گم نشد از بين نرفت با اون 25000000جمع شد وشد 40000000چرا ناراحتي ؟قربونت برم برادرم نه دست خودت به كشورت لطمه نزن و به راي مردم احترام بذار منتظر جوابت هستم

    پاسخحذف