۱۳۸۶/۰۵/۱۳

تردستی با یاهو مسنجر!

سلام. اول از همه دوستان عزیزی تشکر کنم که پریروز رکورد ویزیت وبلاگ رو با عبور از مرز 350 نفر در روز شکستند (آمار وبلاگ خشم شب در وبگذر)، دوم از دوست عزیزی که لینک وبلاگ رو در سایت بالاترین قرار دادند تشکر می کنم. سوم از دوستانی تشکر کنم که در بالاترین به ما رأی مثبت داده بودند تا تعداد این آراء نیز از مرز 20 رأی مثبت بگذرد (وبلاگ خشم شب در بالاترین). و اما امروز... اگه به لیست کانتکت های یاهو مسنجرتون نگاه کنین مشاهده می کنید که در کنار هر فرد صورتک خندانی هست که روشن یا خاموش بودن آن نشانگر آنلاین یا آفلاین بودن فرد مقابلشه. آیا دوست دارید که دیگران وقتی در لیست خود صورتک شما روا می بینند این نشانه به جای خندان بودن، گریان باشه یا به فرد مورد نظر چشمک بزنه. یا کلاه داشته باشه. برای اینکار باید یک کلک رشتی (!)بزنید. بر روی شکلک خود در یاهو مسنجر کلیک کنید.

از منوی ظاهر شده گزینه Choose a picture را انتخاب نموده و در پنجره ظاهر شده کلید Browse را کلیک کنید.

در پنجره ظاهر شده به آدرس:
C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Media\Smileys

مراجعه کنید. دقت کنید که این آدرس متناسب با محل نصب یاهو مسنجر شما ممکن است در درایو و یا شاخه دیگری باشد. از بین فایلهای ظاهر شده یکی از فایل ها را انتخاب کنید. دقت کنید که باید پسوند فایل GIF باشد. چرا که فایل های BMP دارای پس زمینه بنفش هستند. برای اینکه انتخاب ساده تر بشه می تونید روی صفحه لیست فایل ها راست کلیک کرده و از منوی ظاهر شده گزینه View و سپس Thumbnails رو انتخاب کنید و سپس فایل مورد نظر خودتون رو که زمینه سفید داشته باشه رو کلیک کنید و سپس پنجره ها رو OK کنید. به همین سادگی... از این به بعد دوستان شما، بجای صورتک خندان در کنار اسم شما، صورتک انتخابی شما را خواهند دید. برای ساده تر شدن کار برای دوستانی که به مشکل بر می خورند، فایلهای GIF موجود در شاخه ذکر شده رو توی یک فایل ZIP و در آدرس زیر قرار دادم که می تونید داون لودشون کنید.
فعلاً خداحافظ.
راستی با وجود اینهمه بازدید کننده، هیچ کامنتی واسه پست قبلی گذاشته نشده بود (از همه کسانی که در بالاترین کامنت گذاشتند ممنونم.) مطمئن باشید اگر بازدید کننده زیاد به من شور و شوق نوشتن می ده، نظر گذاشتن برای مطالبم این شور و شوق رو دو چندان می کنه. منتظر نظراتتون هستم.

۱ نظر: