۱۳۸۶/۰۲/۲۷

فضای وب، PHP، MySQL، رایگان؟؟؟

سلام
امروز در مورد یکی دیگر از سایت‌های جدید ایرانی صحبت می‌کنم. در مورد سایت پارسه‌گیگ که ظاهراً به تازگی سرویس جدید خود را راه‌اندازی کرده است. شما می‌توانید به رایگان در این سایت ثبت‌نام کرده و یک گیگابایت فضای وب رایگان، ده گیگابایت پهنای باند، تعداد نامحدود دیتابیس MySQL، امکان ارسال صفحات PHP و امکان استفاده از ده‌ها برنامه کاربردی آماده‌ی PHP مثل xoops، zenCart و ...
جالب اینجاست که وقتی که به آدرس زیردامنه‌ی خود در سایت (مثلاً: http://khashmeshab.parsehgig.com) وارد می‌شوید چیزی تحت عنوان تبلیغات مشاهده نخواهید کرد. البته احتمالاً این موضوع فعلاً صادق است و هیچ بعید نیست که با افزایش کاربران بعد از مدتی تبلیغات و یا محدودیت‌هایی به آن اضافه شود. اگر به فضای وب رایگان نیاز دارید و یا مثل من محو این همه امکانات شده‌اید، پیشنهاد من این است که تا دیر نشده اقدام کنید. البته توصیه می‌کنم تا زمانی که اطمینان و اعتماد کامل به این سایت پیدا نکرده‌اید از قرار دادن اطلاعات شخصی و یا سورس کد برنامه‌های مهم خود در این سایت خودداری کنید. در ضمن سرور آن هم لینوکس است و البته اشکالی که در کار این سایت مشاهده می‌شود، قرار داشتن سرورهای آن در کشور هلند (!) و با پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه (!!!) است که افتخار به اینها توسط سایت خیلی عجیب است.
اگر با مراجعه به این سایت تصمیم گرفتید PHP یاد بگیرید و یا با دیتابیس کار کنید (از جمله MySQL، PostgreSQL یا MS-SQL) می‌توانید از من کمک بگیرید.

فعلاً خداحافظ.

(دوستان عزیز، اگر این مطلب برای شما مفید بود، می‌توانید جهت تشکر، بر روی یکی از لینک‌های تبلیغاتی سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید.)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر